Wiesio i Czesio zamiast Marka Kondrata, czyli awangardowy humor w wykonaniu ING

wt, Lut 3, 2009

Marketing, Webhosting

ING stawia na internet. Po zabawnym spocie nawiązującym do kampanii Baracka Obamy, przyszedł czas na jego kontynuację – tym razem w dosyć niekonwencjonalnym ujęciu.

Nowymi bohaterami spotów pomarańczowego banku stali się Wiesiu i Czesio, kukiełki, które – przynajmniej w założeniu ich twórców – nawiązywać mają do postaci Statlera i Waldorfa, czyli kultowej loży szyderców z The Muppet Show. Pomysł genialny, ale… niestety koncertowo rozłożony na łopatki. Dziś rano, oglądając spoty po raz pierwszy, pomyślałem, że być może jeszcze nie do końca się obudziłem, w głowie wciąż kołacze mi się cudowne wspomnienie właśnie przerwanego snu, a moje zwoje mózgowe nie zdążyły jeszcze przystosować się do wyzwań nowego dnia. Słuchałem Wiesia i Czesia ze zmieszaniem, które przyprawione było zniesmaczeniem z dodatkiem lekkiej nutki dekadencji. Przed momentem postanowiłem dać więc jeszcze jedną szansę pluszowym staruszkom (nie wiem z czego robione są muppety, więc stąd takie określenie). Niestety późne popołudnie oraz fakt niewątpliwego 100% rozbudzenia mojej skromnej osoby w żaden sposób nie wpłynęły na odbiór spotów ING – ciągle towarzyszyło mi nieodparte wrażenie „upchnięcia” pod szyldem banku produkcji amatora, który własnie przeczytał książkę pt. „Humour for dummies”. Wizyta na stronie ING oraz wielki banner kierujący na kanał YouTube banku nie pozostawiają jednak wątpliwości – to oficjalna kampania internetowa. No cóż… Pozostaje mieć jedynie nadzieję, że jakość usług banku ING nie dokona tak nagłego i niespodziewanego pikowania, jak poziom jego spotów.

Osoby chcące zanurzyć się w awangardowym humorze Wiesia i Czesia odsyłam do źródła: http://pl.youtube.com/WiesiuCzesiu.

, , , , , , , ,

Comments are closed.