Logo też może poczuć kryzys

czw, Lut 19, 2009

Internet, Webhosting

Logo też może poczuć kryzys

Czas szalejącego w każdym zakamarku globu kryzysu to nie najlepszy okres na rebranding. Internauci postanowili jednak przygotować specjalne „kryzysowe loga” znanych marek, które będą dostosowane do obecnej sytuacji na światowych rynkach, w jaki największym stopniu oddając ducha tych trudnych czasów. Pomysł zrodził się na blogu businesspundit.com, gdzie pojawiły się wariacje m.in. na temat znaku graficznego Apple oraz Ferrari.

Apple

Ferrari

Xerox

Temat został szybko podchwycony prze JoeMonster.org, gdzie został zorganizowany konkurs na najlepsze odciśnięcie piętna kryzysu na dowolnie wybranym logo znanej polskiej bądź zagranicznej firmy. Poniżej przygotowałem całkowicie subiektywne zestawienie najlepszych propozycji przesłanych przez internautów, natomiast wszystkie prace dostępne są w tym miejscu.
WWF

ING

Interia

Reserved

Dziennik

Puma

Windows

iPod

Kilka ciekawych wariacji kryzysowych pojawiło się również na blogu niciejewski.blox.pl.

Brief

Bankier

Jak widać na załączonych obrazkach, kryzys potrafi odchudzić nawet znaki graficzne znanych marek :)

, , , , , , , , , , ,

Comments are closed.