Do szatni tylko w szkłach kontaktowych

śr, Maj 6, 2009

marketing wirusowy, Webhosting

Do szatni tylko w szkłach kontaktowych

Szkło kontaktowe – temat niezbyt porywający (nie licząc programu w TVN24), dla którego trudno wymyślić oryginalną i zapadającą w pamięci kampanię reklamową. Teoretycznie… Firma Pearle Europe udowodniła, że nawet dla takiego niemedialnego produktu jak soczewki, można przygotować kreację, którą stanie się skutecznym komunikatem wirusowym.

Jak wiadomo, okulary mają to do siebie, że parują w najmniej odpowiednich momentach. Pearle postanowił jednak postawić internautów w skrajnie drastycznej sytuacji. Dostajemy możliwość wirtualnego spaceru po damskiej bądź męskiej szatni (w zależności od preferencji). Niestety wizyta odbywa się w okularach na nosie, które z uporem maniaka pokrywają się parą. Na pocieszenie mamy szmatkę, którą można likwidować niechcianą cenzurę pokrywającą nasze „bryle”. Na wiele jednak to się nie zdaje, gdyż para – jak to para – przysłania ciekawe wydarzenia w ekspresowym tempie. Rada? Trzeba nosić szkła kontaktowe!

Każdy kto chce się przekonać jak uciążliwe może być noszenie okularów w niektórych sytuacjach, powinien odwiedzić stronę www.thesteamyroom.be.

The Steamy Room

The Steamy Room

, , , , , , , , , ,

Comments are closed.