Debiutuje SEM Specialist – magazyn o marketingu w wyszukiwarkach

wt, Paź 19, 2010

e-marketing, Internet, Marketing, Webhosting

Debiutuje SEM Specialist – magazyn o marketingu w wyszukiwarkach

Wczoraj zadebiutował SEM Specialist – nowy kwartalnik, który w całości poświęcony jest marketingowi w wyszukiwarkach. Magazyn kierowany jest do agencji interaktywnych oraz firm, które posiadają samodzielne działy marketingu.Jest to pierwsza i jak na razie jedyna tego typu cykliczna publikacja, w tworzenie której zaangażowali się eksperci i praktycy branży SEM.

Póki co, SEM Specialist wydawany będzie w cyklu kwartalnym. Grupą docelową dla magazynu są przede wszystkim firmy, posiadające wewnętrzne działy marketingu, a w nich osoby zajmujące się prowadzeniem lub nadzorowaniem działań promocyjnych w wyszukiwarkach. Oprócz tego kwartalnik kierowany będzie do agencji zajmujących się działaniami z zakresu marketingu w wyszukiwarkach.

Warto dodać, że w planach jest również drukowana wersja magazynu. Pozostaje więc tylko czekać z niecierpliwością :)

Spis treści pierwszego numeru magazynu „SEM Specialist”:

I.    Wstęp – Leszek Wolany, redaktor naczelny
II.    Wywiad  – SEM w Groupon.pl
III.    Co nowego – Marek Błyszczek, TrafficMore

  • Blekko.com
  • Google Instant

IV.    Felietony

  • Jak saper na polu minowym – Mirek Połyniak
  • Co dziś się liczy – Przemek Włodarski

V.    SEO

  • Konsultacje z działem SEO przy planowaniu nowego projektu – Marta Gryszko
  • Pozycjonowanie małych serwisów internetowych w praktyce – Robert Sadowski

VI.    Technologia

  • Architektura kodu a wyszukiwarki – Sebastian Jakubiec

VII.    Analityka

  • Trzy filary dobrej analityki – Robert Drózd

VIII.    Analiza

  • Wykluczenie cyfrowe – Katarzyna Szymańska

W magazynie znajdują się również komentarze ekspertów: Dariusz Czuchaj (prawnik), Cezary Lech (SEO Director, MaxRoy.com).

Po szczegóły odsyłam do źródła, czyli na stronę semspecialist.pl.

, , , , , , ,

Comments are closed.